Valores cooperativos

Un antropólogo propuso un juego a los niños de una tribu africana. Puso una canasta llena de frutas cerca de un árbol y le dijo a los niños que aquel que llegara primero ganaría todas las frutas. Cuando dio la señal para que corrieran, todos los niños se tomaron de las manos y corrieron juntos, después se sentaron juntos a disfrutar del premio. Cuando él les preguntó por qué habían corrido así, si uno solo podía ganar todas las frutas, le respondieron: UBUNTU, ¿cómo uno de nosotros podría estar feliz si todos los demás están tristes? UBUNTU, en la cultura Xhosa significa: "Yo soy porque nosotros somos."

miércoles, 18 de enero de 2012

Concurs de Elaboració de Melmelada de Taronja


Fira Citrícola de Vila-real
Recibidos
x
La Mejor Mermelada info@lamejormermelada.com

17 ene (hace 2 días)

para info
Hola a tots i totes,
us presentem un Concurs de Elaboració de Melmelada de Taronja que 3cents productes de la terra hem preparat dins del marc de la Fira Citrícola Internacional de Vila-real.

En ell podrà participar totes les persones majors de 18 anys i que elaboren una recepta de melmelada de cítrics. La elaboració de la mateixa serà en base productes naturals, no podent afegir a la mateixa cap tipus d'aditiu, colorants, potenciadors del sabor..

Els particpants deuran remetre els seus pots de melmelada de cítrics via postal a: 3cents, Apartat de Correus 378, 12540 Vila-real, Castelló o personalment en la Tourist Info de Vila-real, en Raval Sant Pasqual, 68 en horari d'oficina.

Podeu consultar les bases completes a www.lamejormermelada.com

Us agraim la vostra participació i la ajuda en la difusió del mateix.

Aprofitem el correu per a convidar-vos a que us animeu a montar el vostre propi stand de productes en base cítrics (productes o subproducte), encara que tindrà cabuda també altres com fruites i verdures de la nostra terra.

Per a qualsevol dubte/consulta podeu comunicar-vos en aquest correu o a l'adreça de la Fira info@firacitricolavila-real.com

Salut a tothom i molts bons aliments!!!

Quedem a la vostra disposició per a qualsevol dubte i/o consulta que pugueu tindre al respecte.


Hèctor Molina
tel 677 258 551

No hay comentarios:

Publicar un comentario